Puntuació de la botiga    5 / 5

Veure totes les opinions

Necessites ajuda?
Preguntas frecuentes
Ens resumirem en aquesta publicació, les preguntes més freqüents que rebem sobre el procés de compra a la nostra botiga online.
Us expliquem de primera mà com treballem a la nostra botiga online perquè no tingueu cap dubte sobre quan rebreu la vostra compra, com podeu pagar-la o preguntar sobre l'estil.

Garantia i facturació

Els productes tenen garantia?

Sí, tots els productes tenen la garantia legal oferta pel fabricant o la botiga d'origen. Com que Amazing.ad actua com el teu agent de compra, t'assegurem que es respectin els teus drets com a consumidor.

La garantia cobreix els mateixos termes i condicions que si haguessis comprat directament a la botiga online d'origen. En cas de necessitar fer ús de la garantia, contacta amb nosaltres i et facilitarem el procés per tramitar-la.

Com puc obtenir una factura de la meva comanda?

Un cop la teva comanda hagi estat lliurada, podràs descarregar la teva factura directament des de la secció "Les meves Comandes" del teu compte d'usuari a Amazing.ad.

Durant quant de temps puc reclamar la garantia?

El període de garantia depèn de la legislació vigent aplicable al producte i el seu origen. Generalment, la majoria de productes nous tenen una garantia mínima de dos (2) anys contra defectes de fabricació a la Unió Europea.

T'aconsellem verificar la durada de la garantia directament a la descripció del producte o a la política de la botiga online d'origen, ja que aquesta és la que preval.

Puc comprar com a empresa i sol·licitar factura amb IGI

I tant! Només cal que ens enviïs les dades fiscals de la teva empresa al correu clients@amazing.ad.