Puntuación de la tienda    5 / 5

Ver todas las opiniones de la tienda

¿Necesitas ayuda?
Preguntas frecuentes
Vamos a resumirnos en esta publicación, las preguntas más frecuentes que recibimos sobre el proceso de compra en nuestra tienda online.
Te explicamos de primera mano cómo funcionamos en nuestra tienda online para que no tengas dudas sobre cuando recibirás tu compra, cómo puedes pagarla ni preguntas sobre el estilo.

Garantia i facturació

Els productes tenen garantia?

Sí, tots els productes tenen la garantia legal oferta pel fabricant o la botiga d'origen. Com que Amazing.ad actua com el teu agent de compra, t'assegurem que es respectin els teus drets com a consumidor.

La garantia cobreix els mateixos termes i condicions que si haguessis comprat directament a la botiga online d'origen. En cas de necessitar fer ús de la garantia, contacta amb nosaltres i et facilitarem el procés per tramitar-la.

Com puc obtenir una factura de la meva comanda?

Un cop la teva comanda hagi estat lliurada, podràs descarregar la teva factura directament des de la secció "Les meves Comandes" del teu compte d'usuari a Amazing.ad.

Durant quant de temps puc reclamar la garantia?

El període de garantia depèn de la legislació vigent aplicable al producte i el seu origen. Generalment, la majoria de productes nous tenen una garantia mínima de dos (2) anys contra defectes de fabricació a la Unió Europea.

T'aconsellem verificar la durada de la garantia directament a la descripció del producte o a la política de la botiga online d'origen, ja que aquesta és la que preval.

Puc comprar com a empresa i sol·licitar factura amb IGI

I tant! Només cal que ens enviïs les dades fiscals de la teva empresa al correu clients@amazing.ad.