Puntuació de la botiga    5 / 5

Veure totes les opinions

Necessites ajuda?
Preguntas frecuentes
Ens resumirem en aquesta publicació, les preguntes més freqüents que rebem sobre el procés de compra a la nostra botiga online.
Us expliquem de primera mà com treballem a la nostra botiga online perquè no tingueu cap dubte sobre quan rebreu la vostra compra, com podeu pagar-la o preguntar sobre l'estil.

Contacte i suport al client

Com puc contactar amb l’equip d’Amazing.ad?

Per a qualsevol consulta o assistència, pots contactar amb el nostre equip d'Atenció al Client a través dels següents canals:

  • Formulari de contacte. Disponible a la secció "Contacta amb nosaltres" de la nostra web. És la via més ràpida per a consultes no urgents o gestió de comandes.
  • Correu electrònic. Envia un missatge a clients@amazing.ad
  • Telèfon: Per a consultes urgents o assistència directa, ens pots trucar al número (+376) 708 700 
  • Per a consultes sobre comandes ja realitzades, et preguem que incloguis el teu número de comanda per a oferir una resposta més ràpida i eficient.
  • Per Whatsapp habilitat a la web.

Quin és l’horari d’atenció al client?

El nostre equip està disponible per atendre't en el següent horari:

  • De dilluns a divendres: de 9:00 h a 13:00 h i de 15:00 h a 18:00 h.

Els caps de setmana i festius, l'atenció telefònica està inactiva, però pots deixar un missatge al correu electrònic i et respondrem a primera hora del següent dia hàbil.