Puntuació de la botiga    5 / 5

Veure totes les opinions

Preguntas frecuentes
Ens resumirem en aquesta publicació, les preguntes més freqüents que rebem sobre el procés de compra a la nostra botiga online.
Us expliquem de primera mà com treballem a la nostra botiga online perquè no tingueu cap dubte sobre quan rebreu la vostra compra, com podeu pagar-la o preguntar sobre l'estil.

Què passa si rebo un producte defectuós o equivocat?

Si reps un producte que està danyat, defectuós de fàbrica o és diferent del que vas demanar:

  • Fes fotos o vídeos del defecte o error.
  • Contacta immediatament amb el nostre Servei d'Atenció al Client (en un termini màxim de 48 hores després de la recepció) per correu electrònic clients@amazing.ad o per telèfon +376 708 700.

En aquests casos, Amazing.ad assumirà els costos de la devolució i farem tot el possible per aconseguir-te la substitució o el reemborsament complet del producte, inclosos els costos de l'enviament original.