Puntuación de la tienda    5 / 5

Ver todas las opiniones de la tienda

Preguntas frecuentes
Vamos a resumirnos en esta publicación, las preguntas más frecuentes que recibimos sobre el proceso de compra en nuestra tienda online.
Te explicamos de primera mano cómo funcionamos en nuestra tienda online para que no tengas dudas sobre cuando recibirás tu compra, cómo puedes pagarla ni preguntas sobre el estilo.

Què passa si rebo un producte defectuós o equivocat?

Si reps un producte que està danyat, defectuós de fàbrica o és diferent del que vas demanar:

  • Fes fotos o vídeos del defecte o error.
  • Contacta immediatament amb el nostre Servei d'Atenció al Client (en un termini màxim de 48 hores després de la recepció) per correu electrònic clients@amazing.ad o per telèfon +376 708 700.

En aquests casos, Amazing.ad assumirà els costos de la devolució i farem tot el possible per aconseguir-te la substitució o el reemborsament complet del producte, inclosos els costos de l'enviament original.