Puntuació de la botiga    5 / 5

Veure totes les opinions

Necessites ajuda?
Preguntas frecuentes
Ens resumirem en aquesta publicació, les preguntes més freqüents que rebem sobre el procés de compra a la nostra botiga online.
Us expliquem de primera mà com treballem a la nostra botiga online perquè no tingueu cap dubte sobre quan rebreu la vostra compra, com podeu pagar-la o preguntar sobre l'estil.

Quins productes puc comprar a través de la plataforma?

Pots comprar pràcticament qualsevol producte físic que estigui disponible online i sigui d'ús personal o domèstic. Des de roba i complements de moda, electrònica, articles per a la llar, llibres o equipament esportiu.

Hi ha cap producte que no pugui comprar? Sí. Per qüestions legals i de seguretat, hi ha categories de productes que no podem tramitar:

  • Productes il·legals o restringits a Andorra o la Unió Europea (drogues, armes, materials perillosos).
  • Articles que requereixen llicències especials o estan sotmesos a regulacions sanitàries complexes (determinats medicaments, suplements sense registre).
  • Animals vius o plantes.

Si tens dubtes sobre un producte concret, pots contactar amb el nostre servei d'atenció al client per correu electrònic clients@amazing.ad o per telèfon +376 708 700.