Devolucions: garanties i incidències
Sí, pots retornar un producte, sempre que compleixi amb la política de devolucions de la botiga online on es va fer la compra original i les nostres pròpies condicions.
Com que Amazing.ad actua com el teu agent de compra, la devolució s'ha de gestionar segons les normes del venedor original (per exemple, Amazon, Zara, etc.). Nosaltres et facilitem el procés de reexpedició internacional de tornada.
Per iniciar una devolució, has de contactar amb nosaltres primer a través del teu compte d'usuari.
El termini de devolució serà el mateix que ofereixi la botiga d'origen del producte.
És crucial que ens notifiquis la teva intenció de retornar l'article tan aviat com sigui possible un cop el rebis. Això ens permet gestionar ràpidament la logística inversa internacional per complir amb el termini del venedor original.
Si reps un producte que està danyat, defectuós de fàbrica o és diferent del que vas demanar:
- Fes fotos o vídeos del defecte o error.
- Contacta immediatament amb el nostre Servei d'Atenció al Client (en un termini màxim de 48 hores després de la recepció) per correu electrònic clients@amazing.ad o per telèfon +376 708 700.
En aquests casos, Amazing.ad assumirà els costos de la devolució i farem tot el possible per aconseguir-te la substitució o el reemborsament complet del producte, inclosos els costos de l'enviament original.
El cost de l'enviament de devolució (d'Andorra al venedor original) l'assumeix generalment el client, ja que implica transport internacional, gestió de sortida de duanes i, potencialment, el cost del segell de devolució del venedor.
Tanmateix, si la devolució és deguda a un error nostre (hem demanat el producte equivocat) o a un producte defectuós o equivocat ja rebut (vegeu pregunta següent), nosaltres ens farem càrrec dels costos.
El reemborsament s'emetrà un cop la botiga d'origen hagi rebut, inspeccionat i confirmat la devolució.
Aquest procés pot trigar aproximadament entre 10 i 20 dies hàbils des que el paquet surt d'Andorra, depenent de la rapidesa de la botiga d'origen. Un cop confirmat el reemborsament, l'import serà retornat al teu mètode de pagament en pocs dies.
Si la botiga d'origen té una política de "no devolucions" per a l'article comprat (per exemple, productes personalitzats, articles en liquidació final, etc.), no podrem tramitar la devolució.
És responsabilitat del client verificar la política de devolucions de la botiga d'origen abans d'enganxar l'enllaç a Amazing.ad, especialment si creu que pot necessitar retornar l'article.